خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

لزوم نظارت بیشتر بر شبکه توزیع دارو/ عملکرد استان در مبارزه با قاچاق کالا برجسته بوده است

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۷۹۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در جلسه ستاد قاچاق کالا و ارز استان با تاکید بر نظارت بیشتر بر شبکه توزیع دارو گفت: در شرایط فعلی مساله دارو بسیار مهم بوده و ضروری است که معاونت غذا و دارو در استان نظارت بیشتری بر شبکه توزیع داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه ستاد قاچاق کالا و ارز استان با تقدیر از تلاش های این ستاد تصریح کرد: عملکرد استان در مقابله با قاچاق کالا در سال 98 نسبت به سال 97 موفقیت آمیز و در برخی موارد در کشور برجسته بوده است.

وی در ادامه با اشاره به دریافت گزارش هایی مبنی بر خروج نقدینگی از مرز تاکید کرد: این موضوع کنترل و جدیت شورای بانک ها را می طلبد و باید نسبت به خروج پول از کشور حساسیت بخرج داد و جلوی آن گرفته شود.

الهی تبار در ادامه با بیان اینکه اجاره مراتع در مرزها به ساماندهی نیاز دارد افزود: هرگونه جابجایی بدون مجوز احشام ممنوع است و فرمانداران برخی شهرستانها نیز لازم است دقت و حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با اشاره به موضوع قاچاق سوخت نیز گفت: تمام منافذی که امکان قاچاق سوخت را فراهم می کند باید پیگیری و چاره اندیشی شود.

الهی تبار همچنین با بیان اینکه در قاچاق دارو نگران عدم کنترل بر شبکه توزیع در استان های دیگر هستیم، افزود: به نظر می رسد شبکه ای سازمان یافته به قاچاق دارو از کشور دست می زنند که لازم است مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز