خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان تأکید کرد:

مخالف هرگونه تغییر کاربری در حوزه تولید و صنعت گیلان هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۷۲۱

رئیس سازمان صمت استان گیلان با اشاره به اینکه هدف ما رونق تولید و حفظ اشتغال استان است، گفت: مخالف هرگونه تغییر کاربری در حوزه تولید و صنعت گیلان هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش امروز در جلسه کمیسیون کارگری ویژه بررسی چالش‌های شرکت ایران پوپلین تأکید کرد: به هیچ عنوان به تغییر کاربری این واحد صنعتی مجوز داده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنده هویت و تاریخ نساجی ایران و استان گیلان است، افزود: در صورتی که سهامداران به دنبال تغییر کاربری این واحد صنعتی باشند هیچ مجوزی صادر نخواهد شد.

رئیس سازمان صمت گیلان با تأکید بر حمایت از سهامداران در راستای تقویت و رفع مشکلات این واحد صنعتی، گفت: می‌توانیم از طریق کارگروه رفع موانع تولید و یا در قالب اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ برای تولید بهتر و پویایی این شرکت کمک و حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه به عنوان متولی تولید و تجارت استان گیلان هدف ما استمرار فعالیت و حفظ اشتغال این واحد صنعتی است، تصریح کرد: در سال جهش تولید، مخالف هر گونه تغییر کاربری در حوزه تولید و صنعت هستیم.

دلق پوش با اشاره به اینکه متأسفانه واردات بی رویه و همچنین تک نرخی‌شدن ارزش در دهه ۸۰ آسیب‌های بسیاری به عرصه نساجی کشور وارد کرده است، ادامه داد: جلوگیری شدید از قاچاق کالا باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز