خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی استان قزوین اعلام کرد؛

رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی تاکستان

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۹۱۴

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: ۲۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان تاکستان که به صورت غیرقانونی تصرف شده بود، از سوی یگان حفاظت منابع طبیعی استان قزوین رفع تصرف و آزاد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی اکبر اسداللهی با اعلام این خبر اظهار کرد: این مقدار از اراضی به شکل غیرمجاز مورد تصرف قرار گرفته بود و در آنها محصولات جالیزی مانند خربزه و هندوانه کشت شده بود.

مدیرکل منابع طبیعی استان اضافه کرد: در راستای اجرای ماده ۵۵ قانون حفظ و بهره برداری از جنگل ها و مراتع و با همکاری دستگاه قضا و دادستان تاکستان، وضعیت اراضی یاد شده با هدف آزادسازی و رفع تصرف به حالت سابق بازگشت.

اسداللهی ادامه داد: کشت صیفی و سبزیجات و محصولات جالیزی در اراضی ملی یکی از مشکلات ما در حوزه صیانت و حفاظت از اراضی ملی به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: صیانت از منابع طبیعی در واقع صیانت از آب، زمین و خاک و نگهداری مناسب از آنها برای انتقال به نسل های آتی است بنابراین تلاش در این عرصه یک عزم و همت جمعی را می‌طلبد.

این مسئول عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تجاوز و تعدی به اراضی ملی مراتب را برای پیگیری با شماره ۱۵۰۴ درمیان بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز