خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کنگاور،در مجلس مطرح کرد؛

رفع مشکل منازل منطقه غمتسلی از سوی مسئولان/مرگ آسیه پناهی دل همه را به درد آورد

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۰۹۷

نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل منازل منطقه غمتسلی از سوی مسئولان برطرف شود.

به گزارش ایلنا، علی رضایی گفت: در مسئله غمتسلی شهرستان کنگاور یک اختلاف قیمت بین مالکان فعلی منازل و مسکن مهر تحویلی به آنها در جنوب شهر به وجود آمده است که امیدواریم این مسئله با تدبیر استاندار و مسئولان منطقه به نحو احسن حل و فصل شود.

وی بیان کرد: مالکان منازل ویلایی در این منطقه مدعی هستند که ارزش منازل آنها بیشتر از آپارتمان‌های تحویلی بوده و خواهان تحویل منازل ویلایی در جای دیگر شهر هستند، این امر باید با تدبیر حل شده و از بروز هرگونه اختلاف نظر منجر به حادثه همچون مرگ خانم «آسیه پناهی» جلوگیری شود.

نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مرگ خانم آسیه پناهی در پی تخریب منزل غیرمجاز او توسط واحد اجرائیات شهرداری کرمانشاه، گفت: ما به شدت با ساخت و ساز غیرقانونی مخالف هستیم، اما این مسئله در کشور نباید به شکلی باشد که ویلاهای بزرگ به صورت غیرقانونی ساخته شود و کسی برای تخریب آنها اقدام نکند، اما برای تخریب واحد‌های مسکونی کوچک ۵۰ تا ۱۰۰ متری   قشر ضعیف جامعه از تمام توان استفاده شود.

وی با تایید مسئله ارزش‌گذاری منازل مسکونی این منطقه ادامه داد: برخی از مردم منطقه غمتسلی با واگذاری آپارتمان‌ها به صورت معاوضه مخالف هستند، به همین دلیل از مسئولان امر می‌خواهیم که تمام توان خود را به کار گرفته تا مردم منطقه متضرر نشوند.


وی گفت: ما مخالف ساخت و ساز خارج از قانون هستیم، اما بروز واقعه منجر به فوت خانم پناهی در حالی صورت می‌گیرد که در بسیاری از مناطق کشور شاهد احداث ویلاهای غیرمجاز افراد متمکنی هستیم که با سوء‌استفاده از قانون و یا عنوان شغلی مانع تخریب املاک غیرمجاز خود می‌شوند.

نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم با تدبیر مسئولان از بروز مسائلی این چنین درمناطقی همچون غمتسلی جلوگیری شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز