خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال:

پایداری وضعیت سفید در شهرستان منوط به رعایت جدی و مستمر پروتکل های بهداشتی است

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۳۶۰

فرماندار ماسال در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان ماسال بیان داشت: اعلام وضعیت سفید در شهرستان ماسال به معنای ریشه‌کن شدن بیماری کرونا در شهرستان نیست بلکه مردم باید همچنان اصول و پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

به گزارش ایلنا از ماسال، وحید پورحضرت با تاکید بر استمرار رعایت پروتکل های بهداشتی در بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، به ضد عفونی کردن سطوح به صورت روزانه تاکید کرد.

فرماندار ماسال از دستگاه‌ها و اداراتی که با کسب وکار پر تردد در ارتباط هستند خواست به رعایت موازین بهداشتی تاکید کنند و پایش روزانه در ضد عفونی کردن سطوح را داشته باشند.
 
وی رعایت بهداشت فردی و محیطی را در بازگشایی مدارس ، لازم و ضروری دانست و لزوم استفاده از وسایل حفاظت فردی اعم از ماسک ودستکش رادر مدارس سطح شهرستان خواستار شد.
 
فرماندار ماسال با اشاره به معضلات پیش آمده در معیشت شغل‌های پرخطر و اقشار آسیب‌پذیر در زمان شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از همکاری اعضای ستاد و خیرین در اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه که اهتمام ویژه ای داشتند تقدیر وتشکر به عمل آورد.
 
وی فرارسیدن روز قدس را پیشاپیش تبریک گفتند و افرودند: ابراز خوشحالی رژیم غاصب وکودک کش صهیونسیت در عدم برپایی راهپیمایی روز قدس، عزم جدی مردم و مسئولین را در حضور در نماز جمعه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) جهت انزجار از این رژیم منفور را پر شورتر از گذشته در برخواهد داشت.
 
وی با اشاره به حمایت های  همیشگی مردم  ایران اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات اسرائیل اشغالگر، با حضور در نماز عبادی، سیاسی جمعه و  راه اندازی پایش های مرتبط در فضای مجازی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهیم کرد.
 
فرماندار ماسال در خصوص چگونگی برپایی نماز عید فطر گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر کشور در فضای باز و محوطه مصلی ها برگزار خواهد شد .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز