خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد:

تداوم بارش باران تا ظهر امروز در قزوین/ بیشترین میزان بارش در الموت

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۱۷۳

کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: بارش باران تا ظهر امروز در سطح استان قزوین مستقر بوده و فعالیت آن از بعداظهر نیز فروکش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مریم بهروزی اظهار کرد: سامانه بارشی همراه با رگبار موجود در سطح استان خوشبختانه باعث بارش‌های به نسبت خوبی شده و بیشترین میزان بارندگی‌ها مربوط به شهر معلم کلایه در بخش رودبار الموت شرقی با ۱۶.۲ میلی‌متر بوده و در شهر قزوین نیز ۶ میلی‌متر بارش به ثبت رسیده است.

کارشناس هواشناسی استان اضافه کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، این موج تا ظهر امروز در سطح استان مستقر بوده و فعالیت آن از بعداظهر نیز فروکش خواهد کرد اما با توجه به رطوبت خوب موجود در سطح منطقه و گذر موج ناپایدار، برای فردا به صورت محلی شاهد رگبارهای پراکنده خواهیم بود.

به گفته بهروزی، برای روز جمعه جوی پایدار برای استان قزوین پیش‌بینی می‌شود و به لحاظ دمایی نیز از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده شاهد افزایش دما در سطح منطقه می‌باشیم.

وی عنوان  کرد: در شبانه‌روز گذشته کوهین و آوج با ۹ و آبیک با ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین طی این مدت ۱۲ تا ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز