خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر یزد:

اتباع غیرمجاز تحت هیچ شرایطی نباید اشتغال داشته باشند/نیاز به انسجام دستگاه ها در ساماندهی اتباع

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۱۴۶

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به برخورد جدی با اتباع غیرمجاز در شهر یزد گفت: اتباع غیرمجاز تحت هیچ شرایطی نباید اشتغال داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، غلامعلی سفید با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری آمادگی خود را برای هرگونه همکاری به منظور ساماندهی مشاغلی که اتباع غیرمجاز در آن فعالیت دارند اعلام کرده اظهار داشت: از دستگاه های اجرایی درخواست داریم با تدوین برنامه‌ای منسجم و درازمدت نسبت به ساماندهی اتباع غیرمجاز اقدام شود.

وی با بیان اینکه لازم است دستگاه‌های مختلف اجرایی به صورت کلی و با سیاست منسجم نسبت به ساماندهی اتباع غیرمجاز اقدام کنند ادامه داد: گفته می‌شود در ۱۸ استان به اتباع خارجی اجازه اقامت داده نمی‌شود پس چرا باید شاهد حضور آنها در استان باشیم.

رئیس شورای شهر یزد اضافه کرد: اگر قرار باشد اتباع بیگانه در شهر یزد حضور داشته باشند غیرمجازها نباید تحت هیچ شرایطی و در هیچ کاری مشغول شوند.

وی تصریح کرد: همه باید برای ساماندهی و برخورد با غیرمجازها بسیج شوند و دنیا نیز این امر را می پسندد که اگر کسی غیرمجاز وارد شهری شد باید عواقب آن را هم بپذیرد.

سفید با اشاره به اینکه در شهرهای اردکان، میبد و تفت استان یزد مهمانشهر برای اسکان اتباع افغان وجود دارد ولی در شهر یزد مجوز آن داده نمی‌شود افزود: باید بررسی شود که این کار چه توجیهی دارد و اگر اتباع در همه شهر و به خصوص بافت ارزشمند تاریخی ساکن شوند آیا امر صحیحی است.

به گزارش ایلنا، با توجه به مصوبه شورای شهر ساخت مهمانشهر در جلساتی مورد موافقت مسئولان استان یزد قرار گرفته و برای کسب مجوزهای قانونی از طریق مرکز اقدام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز