خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

آغاز بارش‌ها در استان‌های غربی/ 2 روز آینده دریای خزر مواج و متلاطم است

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۸۱۰

کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و آب و هوایی سراسر کشور طی دو روز آینده را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی استان‌های کشور در دو روز آینده گفت: با ورود سامانه بارشی از امروز، بارش‌ها در شمال‌غرب و غرب آغاز می‌شود و به‌تدریج جنوب‌غرب کشور را نیز در بر می‌گیرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز یکشنبه این سامانه در شمال‌غرب تقویت‌ شده و دامنه‌های البرز و زاگرس، سواحل شمالی و بخش‌هایی از شمال‌شرق کشور را در بر می‌گیرد و در این مناطق، شاهد بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد‌های شدید موقتی خواهیم بود.

گودرزی با بیان اینکه روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در شمال‌غرب، سواحل شمالی و شمال‌شرق بارندگی خواهیم داشت، عنوان کرد: از اواخر وقت امروز و طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه، دریای خزر مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد: وزش باد‌های شدید در نوار غربی کشور در برخی ساعت‌های امروز به وقوع گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا منجر خواهد شد و این شرایط فردا نیز در غرب، جنوب‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق کشور رخ دهد.

گودرزی با اشاره به اینکه آسمان تهران امروز کمی ابری است، افزود: این شرایط در بعد از ظهر با افزایش ابر و گاهی وزش باد همراه خواهد بود و بیشینه دمای هوای تهران نیز امروز به ۲۹ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان خاطرنشان کرد: فردا در بعضی ساعت‌ها آسمان تهران، میزبان رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز