خبرگزاری کار ایران

رئیس سمت خراسان رضوی در گفت وگو با ایلنا:

سیم‌خاردار‌ها را از جلوی پای سرمایه‌گذاران بردارید/سرمایه‌گذاری میلیارد تومانی مس ایران در بردسکن در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۳۹۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: شهرستان بردسکن به لحاظ غنای مواد معدنی در استان سرآمد است.

محمد رضا مس‌فروش در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت:  از مجموع بیش از 60 ماده معدنی در سطح استان بیش از 50 نوع آن فقط در شهرستان‌های بردسکن و کاشمر است و خوشبختانه این شهرستان در حوزه طلا و مس قطب موثر استان است.

وی با اشاره به سال جهش تولید گفت: همه ما مکلف هستیم که گره های پیش روی سرمایه گذاران را بازکنیم و سیم خاردار ها را از جلوی پای سرمایه گذاران برداریم، خوشبختانه تمامی مسئولان استان  و در راس آن استاندار خراسان رضوی نگاه ویژه ای به حوزه تولید دارد و در آینده نزدیک  شرکت مس ایران قرار است یک سرمایه گذاری میلیارد تومانی در این منطقه داشته باشد و این شهرستان را به یکی از قطب های مس ایران تبدیل خواهد کرد. 

رئیس سازمان صمت استان خراسان رضوی گفت: با توجه به معادن غنی که در منطقه بردسکن فعال است  این شهرستان را در حوزه اقتصادی شکوفا کرده است و تولید کنسانتره مس از ضروریت صنایع مس کشور است، امروز مس ایران در بازار جهانی به‌رغم همه تحریم ها خریداران خوبی دارد  و در مناطقی چون بردسکن  مس به ایجاد ثروت و اشتغال و رفع فقر زدایی و امید بخشی را به همراه دارد.

وی افزود: مسئولان همه اهتمام دارند شرایط های سخت سرمایه گذاری را حذف کنند تا سرمایه گذاران رغبت بیشتری را به سرمایه گذاری در مناطق محروم داشته باشند.

وی افزود: شهرستان بردسکن در حوزه معادن،  بعد از خواف رتبه دوم استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است و جای توسعه و اشتغال در معادن بردسکن وجود دارد که امیداست با سرمایه گذاری شرکت مس ایران و احداث پست برق 132 ولت در بخش انابد با هدف تامین برق مورد نیاز معادن  شاهد جهش تولید و اشتغال در این منطقه باشیم. 

رئیس سازمان صمت خراسان رضوی به دستاورد سفر اخیر وزیر صنعت معدن و تجارت به این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این سفر ، رحمانی با تامین تسهیلات مورد نیاز کارخانه نساجی کاشمر مدرس موافقت کرد که هفته آینده این مهم اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز