خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین:

۱۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و خوزستان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۳۸۷

فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان در این رابطه اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موامخدر استان برروی عوامل حمل و نقل مواد مشخص شد فردی در این رابطه فعالیت داشته و به تازگی نیز مقادیر قابل توجهی تریاک خریداری و قصد انتقال آن را به وسیله یک دستگاه کامیون به قزوین دارد.

وی ادامه داد: موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان اطلاع داده شد و ماموران این استان به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند.

به گفته این مسوول انتظامی، با اقدامات پلیسی و تبادل اطلاعات بین ۲ استان، کامیون حامل مواد  در سطح حوزه استحفاظی استان قزوین شناسایی و توقیف شد.

وی یادآور شد: در بازرسی از کامیون مورد شناسایی شده ۱۰۰ کیلو موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک متهم نیز در این راستا دستگیر که پس از تشکیل پرونده به همراه موادمخدر کشف شده تحویل مراجع قضایی استان شد.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه پلیس همواره در ایجاد امنیت پایدار شهروندان پای کار بوده، اظهار داشت: اجرای اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله و برخورد با سوداگران مرگ نیازمند عزم جدی و مشارکت همگانی اقشار مردم در این خصوص بوده و هر اندازه همکاری شهروندان با پلیس در این زمینه باهم گره خورده باشد، به مراتب شاهد آرامش مطلق در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز