خبرگزاری کار ایران

ریاحی خبر داد:

یزد، استان برتر کشور در حوزه ورزش کارگری/ کسب 55 مدال کشوری توسط کارگران یزدی

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۵۵۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به برتری یزد در حوزه ورزش کارگری در سطح کشور از کسب 55 مدال کشوری توسط کارگران یزدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدحسین ریاحی اظهار داشت: از سوی اداره کل امور فرهنگی و ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان یزد به عنوان یکی از استان های برتر کشور در حوزه ورزش کارگری در سال 98 شناخته شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته استان یزد میزبانی مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور (آقایان) و همچنین میزبانی مسابقات کاراته کنترلی قهرمانی کارگران کشور (بانوان) را برعهده داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه در سال گذشته کارگران استان توانستند مقام اول مسابقات کاراته قهرمانی کارگران جهان در اسپانیا را از آن خود کنند، خاطرنشان ساخت: کسب مقام سوم مسابقات جودو قهرمانی کارگران جهان در اسپانیا نیز از جمله افتخارات جهانی کسب شده در حوزه کارگری استان یزد است.

ریاحی با بیان اینکه در حوزه ورزش های همگانی نیز 17 مسابقه را برنامه ریزی و اجرا کردیم اضافه کرد: در سال گذشته، 42 مسابقه انتخابی استانی در رشته های مختلف ورزشی در بخش آقایان و بانوان در حوزه کارگری برگزار شده است.

رئیس هیئت اجرایی مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان عنوان کرد: در رشته های مختلف ورزشی ورزشکاران اعزامی به مسابقات کشوری توانستند 6 مدال طلا، 8 مدال نقره و 34 مدال برنز را کسب کنند.

ریاحی خاطرنشان ساخت: در ورزش های انفرادی کارگران استان در سال گذشته توانستند 55 مدال در رنگ‌های مختلف را از آن خود کنند.

وی افزود: همچنین کارگران استان 2 مقام اول تیمی، یک مقام دوم تیمی و 3 مقام سوم تیمی در رشته های دوچرخه سواری، اسکواش و ... را به دست آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز