خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک استاندار البرز به وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۹۳

استاندار البرز با صدور پیامی کسب رتبه برتر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بین وزرای شرق مدیترانه در مدیریت بیماری کرونا را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در متن پیام تبریک از سوی عزیزاله شهبازی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر نمکی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا 

با سلام و احترام

بدین وسیله حسن انتخاب جنابعالی بعنوان برترین وزیر بهداشت شرق مدیترانه بین وزرای 6 کشور این منطقه را در نشست جهانی به صورت ویدئو کنفرانس از ژنو، تبریک عرض می نمایم، بی شک دانش، درایت و تجربیات ارزشمندتان در حوزه مسائل کلان سلامت کشور، توفیق در توسعه آموزش و پژوهش علوم پزشکی و توسعه خدمات سلامت بویژه به طبقه نیازمند و مردم محروم کشور و همچنین در خصوص مدیریت و کنترل بیماری عالمگیر و منحوس کووید 19، در شرایط حساس کنونی مایه فخر و مباهات است.

اینک نظر به برنامه ریزی دقیق و اهتمام دلسوزانه حضرتعالی در راس طلایه داران و مبارزان خط مقدم سلامت جامعه در راستای ریشه کنی بیماری کرونا و بهبود حال مبتلایان و بیماران، این دستاورد ارزشمند برای ایران اسلامی در نهایت محدودیت های ناجوانمردانه اعمال شده از سوی استکبار جهانی، حاصل شده است.

امید است تدابیر امیدبخش حضرتعالی در راستای کنترل و کاهش این بیماری منحوس به تاسی از فرمان مقام معظم رهبری و راهبردهای راهگشای رییس جمهور محترم و در سایه همراهی مردم شریف ایران اسلامی هر چه سریع تر به ثمر نشسته و شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز