خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان اعلام کرد:

حمل بیش از ۹ میلیون تن کالا از قزوین در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۴۹۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین میزان کالاهای جا به جا شده از استان قزوین در سال گذشته را ۹ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۹۸۴ تن اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق‌لطفی با علام این خبر اظهار کرد: این میزان جابجایی کالا نسبت به سال ۹۷ با رشد ۳ درصدی همراه بوده است.

مدیرکل راهداری استان افزود: بیشترین گروه کالاهای حمل شده از استان مربوط به مواد معدنی و ساختمانی، کالاهای کشاورزی و دامی، مواد شیمیایی و فلزی بوده است.

حق لطفی با بیان اینکه حدود ۱۰ درصد از بار جا به جا شده مربوط به داخل و ۹۰ درصد نیز به خارج از استان حمل شده، تصریح کرد: قزوین با این میزان کالای جا به جا شده طی مدت یک سال، ۲.۱ درصد از سهم حمل بار کشور را به خود اختصاص داده است.

وی درباره توزیع لاستیک به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان، خاطرنشان کرد: سال گذشته یک هزار و ۴۱۰ حلقه لاستیک سنگین بین ناوگان مسافری توزیع و ۴۳ هزار و ۶۲ حلقه نیز به ناوگان بار اختصاص پیدا کرد و ۹ هزار و ۴۲۵ ناوگان نیز جهت دریافت از سامانه توزیع لاستیک مراجعه کردند.

ناوگان حمل و نقل کالا در استان قزوین دارای ۹ هزار و ۱۳ دستگاه و تعداد رانندگان آن نیز ۱۲ هزار و ۵۵۳ نفر است.

۹۰ درصد جا به جایی بار در کشور از طریق جاده انجام می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز