خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه:

تامین آب شرب سالم؛ اولویت اصلی آب منطقه ای و آبفای استان کرمانشاه است

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۱۵۶

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت: دسترسی به آب سالم و تامین آب شرب برای مردم در اولویت و سیاست کاری هر ۲ مجموعه آب منطقه ای و آبفای استان کرمانشاه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بهرام درویشی در نشست کاری بررسی آخرین وضعیت طرح‌های آبرسانی استان کرمانشاه با اشاره به طرح آبرسانی به شهر پاوه گفت: در پایان شهریور ماه تصفیه خانه این پروژه وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد هر چند با توجه به اعتبارات فعلی تمام سعی و تلاش ما صرف انجام مولفه های اصلی طرح است که مرحله اول طرح تا ۲ ماه آینده عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه بیان کرد: دسترسی به آب سالم و تامین آب شرب برای مردم در اولویت و سیاست کاری هر ۲ مجموعه آب منطقه ای و آبفای استان کرمانشاه قرار دارد.

درویشی گفت: مشارکت فنی و مهندسی و هم افزایی سازنده دو سویه به طور قطع در روند تسهیل در بهره‌برداری این طرح‌ها تاثیرگذار خواهد بود و می‌توان با نشست‌های تخصصی و کارشناسی نسبت به حل مسایل موجود و رفع مشکلات اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه همچنین با تقدیر از مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه، خواستار ارتباط هرچه بیشتر و هم افزایی در طرح های مشترک شد و آن را بسیار ارزشمند توصیف کرد.

در ادامه این جلسه، مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه نگرش هر ۲ مجموعه ارتباط دوسویه و مشارکت در روند بهره‌برداری هر چه بهتر در پروژه های مشترک بخصوص در طرح های آبرسانی است، آمادگی شرکت آبفا برای همکاری با شرکت آب منطقه‌ای را اعلام کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز