خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه خبرداد:

شیوع کرونا تمام برنامه ریزی‌ها برای نوروز ۱۳۹۹ را متوقف کرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۴۷۸

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای رویداد بین المللی کرمانشاه ۲۰۲۰ را از حدود شش ماه قبل بصورت جدی آغاز کردیم، گفت: شیوع کرونا تمام برنامه ریزی‌ها برای نوروز ۱۳۹۹ را متوقف کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، امید قادری گفت: برنامه ریزی برای رویداد بین المللی کرمانشاه ۲۰۲۰ را از حدود شش ماه قبل به صورت جدی آغاز کردیم و قرار بود در ایام نوروز بتوانیم با اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های گسترده‌ای، کرمانشاه ۲۰۲۰ را به خوبی معرفی کنیم که شیوع کرونا تمام برنامه ریزی‌های انجام شده برای نوروز ۱۳۹۹ را متوقف کرد و نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نوروز می‌توانست فرصت تبلیغاتی بسیار خوبی برای کرمانشاه ۲۰۲۰ باشد، گفت: علیرغم ضربه‌ای که کرونا به بخش تبلیغاتی این رویداد در نوروز وارد کرد، در بخش زیرسازی اقدامات خود را از محل اعتباراتی که در سال ۱۳۹۸ داشتیم، ادامه دادیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: هرچند کرونا وقفه‌ای کوتاه در برنامه های‌مان بوجود آورده، اما به محض فروکش کردن این بیماری برنامه‌ها را با شدت بیشتری ادامه خواهیم داد و تلاش می‌کنیم کرمانشاه ۲۰۲۰ در همان زمان پیشنهادی برگزار شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد کرونا تا فصل تابستان فروکش کند و از آنجایی که کرمانشاه در این فصل پذیرای گردشگران زیادی است، تمرکز برنامه‌های تبلیغی را در این فصل قرار می‌دهیم.

قادری افزود: اگر مردم تحمل کنند و در این بحران در منزل بمانند، قول می‌دهیم در تابستان جبران کنیم و برایشان سنگ تمام بگذاریم و با تمام توان برای کرمانشاه ۲۰۲۰ آماده شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز