خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال احمر استان مطرح کرد:

آماده‌باش هلال‌احمر یزد برای امدادرسانی در سیلاب احتمالی/ مردم در حاشیه رودخانه‌ها قرار نگیرند

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۳۸۸

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: هلال احمر استان در آماده باش کامل برای امدادرسانی در سیل و طغیان رودخانه هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن حرازی زاده اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش شدید باران در سطح استان تیم های عملیاتی هلال احمر در مواجهه با سیل و آبگرفتی در حال آماده باش قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: هم اکنون 13 پایگاه امداد و نجات استان مجهز به تجهیزات و امکانات امدادرسانی در سیل و احتمال طغیان رودخانه ها شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه همه تیم های هلال احمر در حالت آماده باش هستند اضافه کرد: تیم های امدادی و واکنش سریع نیز با تجهیزات کامل در شعب مستقر شده اند.

وی بیان داشت: تیم های امداد و نجات کوهستان و یک تیم آنست یزد و شعبه های هلال احمر استان آماده ارائه خدمات امدادی به مردم  هستند.

حرازی با تاکید بر اینکه با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها مردم در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها قرار نگیرند و از رفتن به ارتفاعات و روستاها نیز خودداری کنند اظهار داشت: در روزهای گذشته در پی بارندگی و جاری شدن سیل و آب گرفتگی در میبد تعدادی خانوار و خودرو رهاسازی شدند و همچنین در اردکان یک خانواده دچار سیل شدند که پدر و مادر خانواده نجات یافتند و ۲ فرزند خانواده که بر اثر سیل جان باختند، جسد آنها با تلاش نیروهای امدادی و مردمی پیدا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره تلفن ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز