خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

تداوم بارش باران در ۲۸ استان کشور/ موج بعدی بارش‌ها از چهارشنبه

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۲۲۰

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز شنبه در تمام استان‌های کشور به جز هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بارش باران ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده گفت: امروز شنبه در تمام استان‌های کشور به جز هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بارش باران ادامه دارد. در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق سمنان، شرق اصفهان، نیمه شمالی یزد، نیمه شمالی فارس، چهارمحال و بختیاری و گهکیلویه و بویر احمد بارش‌های شدید را دارند و احتمال آبگرفتی و سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: فردا یک شنبه استان‌های شمال شرق، شرق، جنوب شرق و جنوب و شمال غرب کشور هم بارندگی ادامه دارد. سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز هم فردا بارش پراکنده را دارند. استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، فارس و نیمه شمالی کرمان نیز طی روز یک شنبه با بارش باران مواجه هستند.

گودرزی در ادامه بیان کرد: دوشنبه علاوه بر مناطقی که گفته شد مرکز کشور رگبار و رعد و برق و بارش پراکنده را دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: سه شنبه جو کشور در بیشتر مناطق آرام می‌شود و فقط بارش‌های خفیف برای شمال شرق شرق و دامنه‌های جنوبی البرز داریم و سایر مناطق جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما را دارند.

گودرزی گفت: از چهارشنبه موج بعدی بارش‌ها وارد کشور می‌شود که بیشتر روی مناطق جنوب کشور تاثیر می‌گذارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: هوای تهران امروز ابری همراه با بارش باران است و احتمال رگبار و رعد و برق را برای تهران داریم و هوای این استان امروز در گرمترین ساعات به ۱۳ درجه می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز