خبرگزاری کار ایران

دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد:

بیماران مشکوک به کرونا در قم، سرپایی سی‌تی‌اسکن می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۸۱۴

دانشگاه‌علوم پزشکی قم با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: بیماران سرپایی مشکوک به ویروس کرونا با تشکیل پرونده و با دستور پزشک اورژانس بیمارستان کامکار می‌توانند سی‌تی‌اسکن ریه را انجام دهند.

به گزارش ایلنا از قم، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع همشهریان عزیز می‌رساند با توجه به راه اندازی سی .تی. اسکن بیمارستان کامکار، از فروردین ماه سال جاری، پذیرش بیماران سرپایی به صورت شبانه روزی در این مرکز انجام می شود.

این اطلاعیه افزوده است: بیماران سرپایی دستور انجام سی ای اسکن را از پزشک متخصص مورد نظر باید داشته باشند.

اطلاعیه حاکیست: بیماران سرپایی مشکوک به ویروس کرونا با تشکیل پرونده سرپایی و با دستور پزشک اورژانس این مرکز، می توانند سی تی اسکن ریه را انجام دهند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بیمارستان با بیمه‌های تامین اجتماعی، سلامت ایرانیان، نیروهای مسلح، بانک کشاورزی، بانک تجارت، بانک سپه، بانک صادرات، بیمه سینا، بیمه شرکت نفت، صدا و سیما و بیماران ترافیکی (تصادفی) طرف قرارداد است.

این امکان جدید، گام مهمی در جهان پیشبرد تلاش های مقابله با کرونا در قم و تسریع در تشخیص و درمان مبتلایان و ناقلان کووید 19 به شمار می رود. 

خاطرنشان می شود، شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان‌ می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس‌کرونا به نشانی اینترنتی  https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز