خبرگزاری کار ایران

ادامه بارش‌های بهاری در کشور تا پایان هفته آینده / هوای تهران بارانی همراه با رعد وبرق

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۸۷۷

بارش‌ها ی بهاری تا پایان هفته آینده در بیشتر مناطق کشور ادامه داشته ‌و در تهران نیز هوایی بارانی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا فریبا گودرزی  کارشناس سازمان هواشناسی  با اعلام این خبر در پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی  گفت:  برای امروز و فردا در شمال‌شرق و شرق کشور بارندگی ادامه خواهد یافت که در ارتفاعات جنوب شرق کشور، بارندگی‌ها به شکل پراکنده ادامه دارد.

وی ادامه داد: فردا علاوه بر بارندگی در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، امروز ۱۵ فروردین، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان، بارش باران و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد. این وضعیت برای روز یکشنبه در سواحل شرقی دریای‌خزر، شمال‌شرق، ارتفاعات البرز شرقی، مناطقی از مرکز و شرق کشور ادامه می‌یابد.

گودرزی افزود: ضمن آنکه از امروز تا روز یکشنبه شدت بارش ها در شمال شرق است، بارش تگرگ برای این مناطق پیش بینی شده است. بارش ها کماکان تا اواخر هفته آتی در کشورمان با شدت و ضعف ادامه دارد.

به گفته وی، برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آتی دمای هوا در سواحل شمالی و شمال‌غرب کشور ۸ تا ۱۲ درجه و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز ۶ تا ۸ درجه سردتر می‌شود.

برای تهران نیز در بعدازظهر امروز ۱۵ فروردین آسمان ابری است و گاهی بارش دارد و با رعد و برق همراه است. همچنین، بیشینه دما در ایستگاه مهرآباد به ۲۱ درجه بالای صفر می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز