خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان:

نسخه کاغذی نشریات قزوین تا ۲۰ فروردین چاپ نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۹۶۹

در راستای اجرای حداکثری طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی نسخه کاغذی نشریات استان قزوین تا ۲۰ فروردین ماه زمان پایان این طرح چاپ نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اشاره به شیوع کرونا در کشور و توصیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر فاصله گذاری اجتماعی، اظهار کرد: موضوع انتشار نشریات کاغذی در دستور کار کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا قرار داشته و مورد بررسی همه جانبه قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس مصوبه کمیته اطلاع رسانی و نظر به اینکه انتشار مطبوعات و نشریات کاغذی مستلزم فعالیت مجموعه‌ای از افراد از خبرنگاران تا صنعت چاپ و توزیع است و این روند بالقوه احتمال شیوع بیشتر این بیماری را در پی دارد.

این مسئول گفت: با توجه به این مصوبه، نسخه کاغذی نشریات قزوین تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی چاپ نمی‌شود و رسانه‌های مکتوب باید تمام ظرفیت خود را در فضای برخط و شبکه‌های اجتماعی برای تقویت جریان اطلاع رسانی و کارکرد آموزشی مقابله با کرونا همانند هفته‌های اخیر به کار بگیرند.

اسماعیلی تصریح کرد: ما از تلاش‌های مستمر ۲۴ ساعته و مجدانه تمامی رسانه‌های استان طی هفته‌های اخیر در امر اطلاع رسانی و آموزش مردم در نحوه پیشگیری و مقابله با کرونا و ایجاد بستر ارتباطی موثر بین تمامی دستگاه‌ها برای هم افزایی و همکاری و مشارکت در این زمینه، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز