خبرگزاری کار ایران

برای پیشگیری از کروناویروس؛

استاندار البرز از همراهی داوطلبانه اصناف استان قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۶۹۰

استاندار البرز ضمن قدردانی از همراهی داوطلبانه اصناف استان، گفت: مسئولان در محل کار و مردم در خانه به مقابله با شیوع کرونا می پردازند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در ستاد استانی مبارزه با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور اعضای ستاد برگزار شد، افزود: انبارهای مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مردم در البرز پر و اطمینان بخش است و تولیدکنندگان نیز با قوای بیشتری در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: فروشگاه های عرضه کالاهای اساسی مردم نیز با رعایت اصول بهداشتی، فعال هستند و طی بازدیدی که صورت گرفت، محصولات بدون افزایش قیمت عرضه می شوند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از تمامی صنوفی که به صورت داوطلبانه نسبت به تعطیلی واحد خود اقدام کرده و پویش های مردمی برای مقابله با کرونا راه انداخته اند، نهایت قدردانی را دارم.

شهبازی با قدردانی از مردم که در خانه ماندند و از ترددهای غیرضروری خودداری کردند، گفت: اقدامات و همراهی های مجموعه قضائی و نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران استان بسیاری قابل تقدیر است.

وی افزود: در تعاقب سیاست‌های ملی برای مقابله با کرونا، طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته، اصناف البرز اعلام آمادگی برای همراهی در این مسیر داشتند و نسبت به تعطیلی داوطلبانه مراکز عرضه کالاهای غیر ضرور اقدام کردند.

استاندار البرز اضافه کرد: در البرز به سمتی می رویم که از موج اول شیوع کرونا با کمترین آسیب خارج شویم.

شهبازی عنوان کرد: راه اصلی ریشه کنی این بیماری، قرنطینه است و مردم نیز در این راستا همراهی خوبی داشته اند، مسئولان نیز به صورت تمام وقت به تبعیت از دستور رییس جمهور محترم در محل کار خود حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز