خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی به 756 رسید/400 نفر مبتلایان بهبود پیداکردند

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۹۳۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه تمامی مناطق آذربایجان شرقی آلوده به ویروس کرونا است، تاکید کرد: محلات قراملک، قره باغی، خلیل آباد، مارالان، جدیری، لاله، بهار، کوچه باغ، عباسی و ولیعصر جزو محلاتی هستند که کرونا شیوع بیشتری در آن‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد حسین صومی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۴۵ نفر از مبتلایان استان از شهرستان مرند، چهار نفر از اهر، دو نفر از میانه و یک نفر هشترود هستند و این به معنی صفر بودن مبتلایان کرونا در سایر مناطق و شهرستان‌ها نیست.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در آذربایجان شرقی، بیان کرد: تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در استان ۷۵۶ نفر و تعداد فوتی‌ها با احتساب هفت فوتی امروز در مجموع ۷۲ نفر بوده و تعداد مبتلایان امروز نسبت به روز گذشته افزایش یک و نیم برابری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰۰ نفر از مبتلایان بهبود پیدا کرده و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خاتمه متذکر شد: با ادامه روند موجود شاهد افزایش مبتلایان و فوتی‌ها خواهیم بود. تنها فاکتوری اثبات شده برای کنترل کرونا ماندن در خانه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز