خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار خبرداد:

تعطیلی 11 اتحادیه صنفی در قزوین از امروز

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۹۱۸

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از تعطیلی ۱۱ اتحادیه صنفی از امروز به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر اظهار کرد: با اطلاع رسانی گسترده‌ای که صورت گرفت از مردم انتظار داشتیم که سفرهای نوروزی را تعطیل کنند و در منزل بمانند اما گویی عده‌ای همچنان این بیماری را جدی نگرفته‌اند و از خطر آنها آگاه نشده‌اند و تا خودشان دچار نشوند به حساسیت موضوع پی نمی‌برند.

معاون سیاسی استاندار افزود: قزوین از آنجا که در مسیر چند استان کشور قرار دارد همچنان شاهد عبور خودروهایی از استان‌های دیگر هستیم که این بی توجهی ایجاب می‌کند نظارت‌های خود را بیشتر کنیم.

حبیبی تصریح کرد: قرار گرفتن در مسیر استان‌های آلوده مانند تهران، مرکزی، گیلان و قم موجب شده همچنان مسافرانی از این استان‌ها از قزوین عبور کنند که تاکید کرده‌ایم با کمک نیروی انتظامی، هلال احمر، مرکز بهداشت مبادی ورودی را با دقت بیشتری رصد و کنترل کنند و هر فرد آلوده‌ای به استان خود بازگردانده شود.

وی یادآور شد: امروز جلسه‌ای با اصناف، بازاریان، سازمان صمت و اتحادیه‌های مختلف استان داشتیم و قرار شد به جز فروشگاه‌های مواد غذایی و کالاهای اساسی سایر واحدهای صنفی تعطیل شوند تا از تجمع بی مورد شهروندان جلوگیری شود.

این مسئول عنوان کرد: ۱۱ اتحادیه صنفی که ضروری نیستند قرار شده از امروز دوشنبه تعطیل شوند و فقط فروشگاه مواد غذایی فعالیت خواهند کرد تا مردم اقلام اساسی خود را تأمین کنند.

معاون سیاسی استاندار اضافه کرد: میوه شب عید مردم نیز به میزان کافی تأمین شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

حبیبی بیان کرد: تمامی اقدامات پیشگیرانه و تعطیلی مدارس و بازار برای تأمین سلامت مردم است و همچنان انتظار داریم با همراهی و مشارکت مردم شاهد کاهس ابتلاء به این ویروس و عبور از شرایط بحرانی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز