خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار سمنان:

پرسنل شهرداری سربازان پیاده خط مقدم جنگ با کرونا هستند/ سالانه 20 میلیون مسافر از استان سمنان عبور می کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۳۲۸

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: پرسنل خدمات شهری شهرداری های استان، سربازان پیاده خط مقدم جنگ با کرونا ویروس هستند.

به گزارش ایلنا، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه گردهمایی معاونان عمرانی استانداری های سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس، گفت: یکی از مواردی که امروز باید مورد توجه قرار بگیرد حفاظت از سلامتی کارکنان و نیروهای خدمات شهری شهرداری هاست، چرا که این افراد در واقع سربازان پیاده خط مقدم جنگ با کرونا هستند.
فخری اضافه کرد: استان سمنان دارای موقعیت استراتژیک و خاصی است و به عنوان معبر اصلی ارتباطی غرب به شرق کشور، سالانه شاهد تردد ۲۰ میلیون مسافر از این مسیر هستیم که این پتانسیل و فرصت مناسب امروز به یک تهدید تبدیل شده که در این خصوص اقدامات پیشگیرانه مناسب در مبادی ورودی استان به کار گرفته شده است.
وی با بیان اینکه شرایط امروز ما، شرایط عادی نیست، اظهار داشت: ما امروز در کشور با شرایطی حساس و در واقع با شرایط جنگی مواجه هستیم و طبیعی است که تدابیر و اقدامات ما نیز باید متناسب با این شرایط باشد.
معاون عمرانی استاندار سمنان افزود: ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان به ریاست شخص استاندار به سرعت تشکیل و تا به امروز در راستای حفظ سلامت مردم و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری، تلاش ها و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: تا به امروز بالغ بر یک هزار تخت بیمارستانی در استان برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا آماده شده و در دسترس خواهد بود که برای آمادگی در برابر شرایط خاص و بحرانی نیز سالن های چند منظوره در سطح استان در اختیار قرار گرفته و این ظرفیت وجود دارد تا این میزان به یک هزار و پانصد تخت افزایش یابد.
فخری، معاون عمرانی استاندار سمنان از اجرای طرح غربالگری و پایش سلامت مسافران در مبادی ورودی شهرها در استان سمنان خبر داد و بیان داشت: ضدعفونی و گَند زُدایی معابر سطح شهرهای استان نیز به صورت مستمر در حال انجام است و  خوشبختانه مردم ما نیز در این خصوص همراهی بسیار خوبی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز