خبرگزاری کار ایران

مرآتی به ایلنا خبر داد :

برق مصرفی هیچ مشترکی تا پایان اردیبهشت 99 قطع نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۸۲۹

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : برق مصرفی هیچ مشترک کرمانشاهی تا پایان اردیبهشت ماه قطع نخواهد شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، امید علی مرآتی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا تصریح کرد : این شرکت در راستای پیشگیری از ویروس کووید 19 و سلامت مشترکین برق استان کرمانشاه خدمات حضوری را برای مشترکین برق اعمال کرده است .

مدیر عامل شرکت نیروی برق استان کرمانشاه افزود : با توجه به وضعیت موجود در خصوص شیوع ویروس کرونا ودستور وزیر نیرو مبنی بر همراهی با مردم وصول مطالبات و دریافت هزینه برق مصرفی، برق هیچ مشترکی تا پایان اردیبهشت 99 قطع نخواهد شد و شرکت توزیع این آمادگی را دارد تا آن دست از مشترکین که توانایی پرداخت یکجای هزینه برق خود را ندارند بصورت تقسیط هزینه برق مصرفی خود را پرداخت کنند .

وی در ادامه گفت : همانطور که مشترکین محترم اطلاع دارند، با توجه به حذف قبض کاغذی،صورتحساب های برق مصرفی طبق روتین بصورت پیامکی به نظر مشترکین شرکت توزیع می رسد .

وی افزود : اگر پیام قطع برق برای برخی مشترکین ارسال شده به علت خطای سیستمی بوده که این نقص فنی توسط کارشناسان شرکت توزیع برق استان کرمانشاه مرتفع شده و شهروندان گرامی از این جهت نگران نباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز