خبرگزاری کار ایران

کشمیری به ایلنا خبرداد:

18بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر/ فوت 2 بیمار بر اثر کرونا / مسافران ورودی دو هفته قرنطینه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۰۶۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی استان بوشهر از 18 بیمار مبتلا به کرونا در این استان خبرداد و گفت: تاکنون 2 بیمار فوت شده اند.

سعید کشمیری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تایید این خبر، اظهار داشت: تا این لحظه 18 بیمار مبتلا در استان بوشهر شناسایی و تحت درمان قرار گرفتند که متاسفانه 2 بیمار تاکنون فوت کرده اند.

وی افزود: از این تعداد بیمار 2 نفر در مراکز درمانی استان فارس جهت مداوا بستری شده و تعدادی نیز غیربومی بوده اند.

کشمیری ادامه داد: 50 نفر نیز مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان بوشهر بستری هستند که منتظر جواب نهایی آزمایشات ارسالی آنها به تهران هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر عنوان کرد: افرادی که به استان بوشهر سفر می‌کنند مخصوصا از استان های بسیار آلوده به ویروس کرونا در ورودی شهرها با هماهنگی با فرمانداری‌ها مکان هایی از جمله هتل ها و مهمانسراها برای‌شان در نظر گرفته شده و به عنوان احتمال ناقل بودن ویروس کرونا به مدت 2 هفته قرنطینه می شوند و بعد از این دوره می توانند وارد شهر شوند. هزینه این دوره قرنطینه و تست و آزمایشات برعهده خود افراد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز