خبرگزاری کار ایران

بیدخوری مطرح کرد:

تصمیمی برای تعطیلی واحدهای اقامتی خراسان رضوی گرفته نشده‌ است

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۰۶۸

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هنوز تصمیمی در خصوص تعطیلی واحدهای اقامتی رسمی خراسان رضوی گرفته نشده‌ است.

به گزارش ایلنا از مشهد، یوسف بیدخوری در خصوص انتشار مطالبی مبنی بر تعطیلی واحدهای اقامتی رسمی در این استان به خاطر شیوع بیماری کرونا افزود: این موضوع و کم و کیف آن در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر و با کسب نظر در خصوص ضرورت آن از دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه ستاد مقابله با کرونا در استانداری خراسان رضوی نیز در این زمینه تاکنون تصمیمی نگرفته و صرفا اقامت در واحدهای غیر رسمی از جمله مدارس، کمپ‌ها و حسینیه‌ها را ممنوع اعلام کرده است ادامه داد: تاکید داریم واحدهای اقامتی رسمی که هم اکنون میزبان مسافران هستند و پذیرش هم دارند نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نیز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جدیت لازم را داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در خصوص موضوع بیماری کرونا و شیوع آن تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در استانداری خراسان رضوی هستیم اما تا کنون در این زمینه تصمیم‌گیری نشده‌ است.

بیدخوری‌افزود: بنابر این در حال حاضر فقط‌مراکز رسمی اقامتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانپذیرهای خراسان رضوی که افزون بر هزار و ۱۰۰ واحد با بیش از ۱۰۰ هزار نفر میزبان مسافران نوروزی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز