خبرگزاری کار ایران

مظفری اعلام کرد :

اعتبار همه دفترچه‌های بیمه سلامت تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۴۱۸

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از تمدید اعتبار همه دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان این بیمه تا پایان فروردین ۱۳۹۹ خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،مظفری مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه  اظهار داشت: بیمه سلامت باهدف رعایت اصول بهداشتی و کاهش مراجعات حضوری شهروندان به ادارات با هدف پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و صیانت از سلامت شهروندان، دفترچه های درمانی بیمه شدگان صندوق های بیمه ای اعم از کارکنان دولت، روستاییان و عشایر، سلامت همگانی و سایر اقشار و نیز تمامی زیرصندوق های آنها تمدید می شود.

وی گفت: بنابراین بیمه شدگانی که تاریخ اعتبار دفترچه درمانی آنها منقضی شده، در صورت داشتن نسخه سفید، نیازی به مراجعه برای تمدید اعتبار ندارند و دفترچه آنها تا روز ۳۱ فروردین سال آینده معتبر است.

به گفته وی بیمه شدگان با همین دفترچه می‌توانند به همه مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت مراجعه و از خدمات آنها بهره مند شوند، این موضوع به اطلاع همه مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان استان رسیده است.

مظفری عنوان کرد: سامانه تلفنی ۱۶۶۶ در راستای تریاژ، راهنمایی و پاسخگویی به مردم استان با استفاده از کادر پرستاران و پزشکان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوُالات هم کرمانشاهی ها درباره ویروس کرونا و راههای پیشگیری و درمان آن است که امیدوارم این سامانه مانع از مراجعات غیرضروری به مراکز درمانی شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز