خبرگزاری کار ایران

فعالیت گشت مشترک تعزیرات حکومت برای مقابله با احتکار و گرانفروشی محصولات بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۴۹۶

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: فعالیت روزانه گشت مشترک تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی به منظور کنترل و نظارت بر محصولات بهداشتی در بازار همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبر نگار ایلنا از کرمانشاه ،داریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه،با اعلام این خبر گفت: متاسفانه گزارش های مردمی حاکی از گرانفروشی و عدم عرضه ماسک ، محلول و ژل ضد عفونی کننده مورد نیاز مردم در سطح بازار و بعضی از داروخانه است که با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی اقدام به فعالیت گشت مشترک نظارتی در صبح و بعدازظهر کرده و به تخلفات واحد های فروش محصولات بهداشتی و داروخانه ها به صورت خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد .

وی افزود :با توجه به گزارش رسیده درباره گرانفروشی و یا نبود عرضه ماسک و وسایل بهداشتی توسط تعدادی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی ، طی هماهنگی های بعمل آمده با دادستانی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مقرر شد گشت مشترک متشکل از بازرسان دستگاههای مسئول ضمن بازرسی از واحدهای مربوطه، تخلفات مکشوفه را جهت برخورد و رسیدگی فوری به اداره کل تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

 وی گفت : همشهریان عزیز می‌توانند گزارش‌های  مربوطه را با شماره تماس ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز