خبرگزاری کار ایران

رفیعی نژاد خبر داد ؛

شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در اصفهان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۵۱۷

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان تا شامگاه اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی اصغر رفیعی نژاد دقایقی قبل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون نتایج انتخابات در ۹ حوزه انتخابیه اعلام شده است، اظهار کرد: مابقی حوزه‌های انتخابیه نیز در حال تأیید است و به زودی اعلام خواهد شد.

وی در خصوص اعلام نتایج انتخابات در شهرستان اصفهان افزود: در این شهرستان به دلیل گستردگی شعب اخذ رأی و تعدد افراد و حجم مشارکت زمان بیشتری برای اعلام نتایج نیاز است.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: به احتمال زیاد نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر اصفهان تا شامگاه شنبه اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمیرم نیز به دور دوم رسید.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه تا این لحظه آرا قطعی شده در هفت شهرستان اعلام شده است، اظهار کرد: نمایندگان پنج شهرستان معرفی و دو شهرستان نیز به دور دوم رسید.

وی افزود: در شهرستان لنجان علی یوسف پور و حسین رجایی و در شهرستان سمیرم رحیم کریمی و اصغر سلیمی در دور دوم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز