خبرگزاری کار ایران

فرماندار بافق عنوان کرد:

افزایش 3 شعبه اخذ رای در بافق / 9 شعبه سیار آرای روستایی را جمع آوری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۰۹۲

فرماندار شهرستان بافق با تاکید بر حضور پرشور مردم پای صندوق های رای از افزایش 3 شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بافق، محمد زاده رحمانی اظهار داشت: شهرستان بافق در انتخابات دوره قبل ۳۵ شعبه اخذ رأی داشته و در این دوره به ۳۸ شعبه افزایش یافته است.

وی افزود: از این تعداد ۱۱شعبه در روستاها قرار دارد که در مبارکه 2 شعبه ثابت و 11 شعبه در روستاهای دیگر شهرستان به صورت سیار است.

فرماندار بافق در خصوص شعبه های شهری اخذ رای در این شهرستان عنوان کرد: ۲۷ شعبه در شهر بافق و حاشیه شهر جمع آوری آرا را بر عهده دارند که از این تعداد نیز 2 شعبه سیار و مابقی ثابت است.

وی با اشاره به اینکه 23 صندوق اخذ رأی در این شهرستان داریم که 7 نفر دست اندرکار اجرایی دارند افزود: مابقی صندوق ها 5 نفره اداره می شوند و سعی کردیم از حضور بانوان در شعبه ویژه خواهران نیز استفاده کنیم.

زاده رحمانی مشارکت مردم شهرستان بافق در انتخابات گذشته را بالای 90 درصد عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود در این دوره از انتخابات نیز شاهد مشارکت بالای مردم باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود نقش زنان را در تحولات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: انتخابات بزرگ ترین رویداد ملی است و حضور زنان در انتخابات، بلوغ سیاسی این قشر از جامعه را نشان می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز