خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران خبر داد:

انصراف ۴۲ داوطلب از نامزدی انتخابات مجلس/ رقابت ۱۳۳۵ نامزد برای ۳۰ کرسی نمایندگی تهران

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۰۶۶

استاندار تهران گفت: تاکنون ۴۲ نفر از رقابت‌های انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان انصراف داده‌اند.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه همایش آموزشی مسئولان انتظامی شعبه‌های اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اهمیت انتخابات هم اکنون اقدامات امنیتی، مراقبتی در شهرستان‌های استان تهران در دستور کار است و در تهران بزرگ نیز همه عوامل امنیتی، برای روز انتخابات به صورت آماده باش درآمدند.

وی گفت: در تهران ۱۳۳۵ نامزد برای ۳۰ کرسی نمایندگی مجلس با یکدیگر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت خواهند کرد؛ ضمن اینکه ۴۲ نفر از داوطلبان نیز تاکنون انصراف داده اند.

وی گفت: ۴ هزار و ۵۵۲ صندوق اخذ رای در استان تهران داریم و مسئولیت نظم و انضباط و آرامش این صندوق‌های اخذ رای با ناجا است.

وی گفت: هدف همه ما تحقق این دو راهبرد است؛ یکی مشارکت حداکثری و حضور مردم در پای صندوق‌های رای و دیگری برگزاری انتخابات پر شور و سالم تا مردم بتوانند از میان داوطلبان، کاندید‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند. به ویژه که از همه افراد و سلایق در بین داوطلبان وجود دارد و تاکنون نیز ۱۳ ائتلاف برای این دوره از انتخابات شکل گرفته است.

استاندار تهران درباره تخلفات انتخاباتی گفت: این تخلفات بسیار محدود بوده است و در برخی از جا‌ها درگیری بین طرفداران نامزد‌ها شکل گرفته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز