خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای کشور:

سیلاب به ۳۴۵ کیلومتر از محورهای جنوب کرمان خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۱۵۱

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: سیلاب به ۳۴۵ کیلومتر از محورهای آسفالته و بیش از هزار و ۸۶۰ کیلومتر از محورهای خاکی جنوب استان کرمان خسارت وارد کرد.

به گزارش ایلنا، خداداد مقبلی در این باره گفت: سیلاب در چند روز اخیر به بخش های زیادی از حوزه راه های استان کرمان در جنوب این استان خسارت وارد کرد.

وی افزود: با توجه به بررسی های انجام شده هزار و ۸۶۰ کیلومتر از محور‌های خاکی جنوب استان کرمان خسارت دیده که احتمال افزایش این ارقام وجود دارد.

وی تصریح کرد: کار بازسازی و ترمیم آسفالت در محور‌های خسارت دیده از سیلاب در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان در آینده نزدیک پایان می یابد.

مقبلی با بیان اینکه ریزش شدید باران موجب تخریب زیرساخت‌های راه در استان سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان شده است، گفت: با حضور عوامل راهداری در حال حاضر تمامی محور‌های ارتباطی بازگشایی شده و در برخی نقاط هم به جهت بالا بودن حجم سیلاب کار مرمت موقت باید تمام شود تا برای مرمت درست واصولی آن فکر اساسی شود.

وی با بیان اینکه  بیشترین خسارت  سیل درحوزه راه در محور شریانی رودبار جنوب و ایرانشهر به ابنیه فنی وارد شده است گفت: در این محور ۱۸ دستگاه آبنما به کلی تخریب و به ۱۳۰دستگاه  بناهای راه، خسارت وارد شده است.

معاون راهداری کشور بیان داشت: در حال حاضر برآوردی که انجام شده میزان خسارت به ابنیه‌ها را ۳۰ تا ۳۷ میلیارد تومان ذکر کرده، ولی به جهت اینکه هنوز در برخی از راه‌ها و ابنیه‌ها آب فروکش نکرده، میزان تخریب این نقاط هم بایستی به میزان خسارت افزوده شود.

مقبلی تاکید کرد: با استفاده از دستگاه‌های راهداری موجود در جنوب کرمان، مسیر‌های آسیب دیده و تخریب شده به صورت موقت ترمیم، بازگشایی و زیر بار ترافیک قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز