خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین:

4 میلیارد ریال گوشی و تبلت قاچاق در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۷۱

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۷۴ دستگاه تلفن همراه هوشمند و تبلت قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال در شهرستان آوج خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد سمند حامل بار قاچاق در سطح حوزه استحفاظی آوج رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با هوشمندی مأموران و اقدامات اطلاعاتی، خودرو مورد نظر توسط عوامل پاسگاه حصار ولیعصر شناسایی شد.

سردار حاجیان گفت: پس از تعقیب و گریز، مأموران توانستند خودرو مورد نظر را در ورودی شهر آبگرم متوقف و راننده و سرنشین آن را که قصد فرار داشتند دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۷۰ دستگاه تبلت و گوشی همراه قاچاق کشف شد بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه ۴ میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند تصریح کرد: هر گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می‌تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد کند و افراد زیادی را نیز از کار بیکار نموده لذا عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده‌ی ناهنجار و مخرب در امر اقتصاد بومی کشور جدی و قاطعانه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز