خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

هوای بیشتر کشور برفی و بارانی است/ همدان و بندرعباس سردترین و گرمترین نقاط کشور

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۹۱۶

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت جوی کشور، برای اغلب استان ها هوایی برفی و بارانی پیش بینی کرد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز در بیشتر نقاط کشور شاهد بارش باران هستیم. بارش باران در برخی نقاط استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان شدید است.

وی افزود: فعالیت این سامانه از امشب در نوار غربی و فردا دوشنبه در نوار شرقی و سواحل به پایان می‌رسد.
 
گودرزی ادامه داد: روز سه‌شنبه بارش‌ها در جنوب و جنوب غرب و جزایر خلیج فارس تشدید می‌شود. این بارش در استان‌های بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان است که با وزش باد شدید و رعدوبرق همراه می شود.
 
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز چهارشنبه بارش‌ها در این مناطق ادامه خواهد داشت، اما از روز پنجشنبه جوی پایدار بر کشور حاکم می‌شود.
 
وی درباره وضعیت جوی دریا‌های جنوب کشور گفت: از امروز تا روز پنجشنبه خلیج فارس مواج است.
 
گودرزی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت افزود: آسمان تهران امروز ابری و مه آلود بوده و بارش‌ها ادامه خواهد داشت. همچنین با وزش باد‌های شدید از بعدازظهر امروز، هوا بسیار تمیز و صاف می‌شود.
 
کارشناس سازمان هواشناسی درباره گرم‌ترین و سردترین مرکز استان‌ها اظهار کرد: همدان یک درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۸ درجه بالای صفر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز