خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در نیمه غربی کشور و احتمال آبگرفتگی در اغلب استان‌ها/ تهران بارانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۲۵۶

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز ابری و بعد از ظهر بارش باران و وزش باد را دارد و فردا یکشنبه هم در تهران شاهد بارش باران خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی درباره آخرین وضعیت جوی کشور گفت: امروز در نیمه غربی کشور شاهد بارندگی هستیم و شدت آن برای خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کهکیلویه و بویر احمد، ایلام، جزایر خلیج فارس، چهارمحال و بختیاری، لرستان، جنوب اصفهان، همدان، کرمانشاه و آذربایجان غربی است که آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها را نیز در این مناطق داریم. حتی برای ارتفاعات بارش برف را نیز شاهد خواهیم بود که سبب لغزندگی جاده‌های کوهستانی و ممنوعیت در تردد جاده‌ای می‌شود.

گودرزی در ادامه بیان کرد: فردا در بیشتر مناطق کشور سامانه بارشی تقویت می‌شود و در بیشتر مناطق شاهد بارندگی خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: از فردا یکشنبه بعد از ظهر از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود و این سامانه اواخر وقت فردا یکشنبه از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

گودرزی در ادامه گفت: با خروج این سامانه بارشی موج بعدی بارش‌ها بلافاصله از سمت جنوب و غرب وارد کشور می‌شود و باز هم در بخش‌هایی از جنوب غرب، جنوب، جنوب شرق و شرق کشور شاهد بارندگی هستیم.

وی در ادامه درباره وضعیت جوی تهران طی امروز گفت: تهران امروز  ابری و بعد از ظهر بارش باران و وزش باد را دارد و فردا یکشنبه هم در تهران شاهد بارندگی خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز