خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

افزایش نرخ کرایه تاکسی پذیرفتنی نیست/ نصب سیلندرهای غیر استاندارد یک بمب متحرک است

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۷۸۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به افزایش نرخ کرایه در برخی از خطوط تاکسی در کرج، گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز در خصوص اعمال بازرسی‌ها و نظارت‌های ویژه چند وقت اخیر بر بازار، اظهار کرد: در این زمینه انتظار داریم که کسی تخلف نکند تا اینکه تخلف کند و جریمه شود.

وی با بیان اینکه در گام‌ نخست بازرسی ها و نظارت های ویژه را به اتاق اصناف و اتحادیه ها سپرده ایم، بیان کرد: از آنها خواسته ایم که کنترل و نظارت لازم را داشته باشند اما با کوچکترین قصوری در این رابطه برخورد می شود.

معاون اقتصادی استانداری البرز در ادامه به جلساتی که در خصوص کنترل قیمت عرضه «ال. پی. جی» در استان با حضور مسئولان مربوطه در پالایش و پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز برگزار شده است، بیان کرد: از جایگاه داران خواسته ایم که به شدت در حوزه قیمت ال. پی. جی و ارائه آن کنترل کنند و در جلسات تنظیم بازار نیز به شدت در این حوزه حساس خواهیم بود.

شاهمرادی با اشاره به اینکه در حال حاضر در جایگاه های عرضه سی. ان. جی البرز تا قبل از اصلاح قیمت بنزین حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد ظرفیت آنها خالی بوده است، عنوان کرد: اکنون  با تزریق خوبی که در این زمینه شده است انتظار داریم‌ جایگاه های سی. ان. جی با ظرفیت حدود ۷۰ درصد کار می کنند.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه در مجموع گاز مایعی که به استان البرز وارد می‌شود بسیار بیشتر از نیاز استان است،گفت: متاسفانه تعدادی از سیلندرهای گاز را با تجهیزات غیر استاندارد به خودروها وصل کرده اند که اینگونه استفاده می‌شود در حالی سیلندر گاز خودرو مانند یک بمب متحرک است و باید به درستی و طبق استاندارد از آن استفاده شود، انتظار داریم از سوی استاندارد با نصب کنندگان این سیلندرها برخورد شود.

معاون اقتصادی استانداری البرز افزود: ال. پی. جی در جاهایی که گازرسانی‌های مسکونی، صنعت و صنوفی مانند رستوران‌ها نداشته‌ایم نیز استفاده می شود که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص تزریق کافی در این شهرستان‌ها و نقاط همکاری لازم را خواهد داشت.

شاهمرادی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش ها نرخ کرایه تاکسی اینترنتی در کل کشور افزایش داشته ولی این افزایش نرخ به نام البرز منتشر شده است؛ گفت: این قضیه را به وزارتخانه هم اعلام کرده ایم و اگر قرار باشد نرخ کرایه این تاکسی‌ها تغییری نکند، نمی‌شود در یک شهرستان و یا استان خاص قیمت ها را بالا ببرند.

وی در پایان با بیان اینکه ضرورت دارد اصناف استان نصب نرخ نامه را در دستور کار قرار دهند، بیان کرد: در تاکسیرانی نیز هیچ افزایش قیمت نرخ کرایه نیز پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز