خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: ‌

لزوم تقویت نیروی انسانی در حوزه های دانش بنیان/حمایت ‌از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۷۶۷

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر دانش و فناوری در امور گفت: نیروی انسانی در حوزه های دانش بنیان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینعلی امیری در آیین افتتاح پروژه‌های شهرستان مهریز با تاکید بر ضرورت تغییر نگاه کارگزاران به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران اظهار داشت: کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی هستند که باید حمایت ‌از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه کشور به ویژه استان یزد استعدادهای بسیار زیادی به ویژه در نیروی انسانی دارد ادامه داد: نیروی انسانی کارآمد، مسئولیت‌پذیر، مومن و فرهیخته ای در استان یزد داریم که در هر عرصه‌ای وارد شده توانسته مشکلات زیادی را برطرف کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به افتتاح واحد گلخانه‌ای کشت بدون خاک در شهرستان مهریز افزود: این واحد با بهره‌گیری از تکنیک‌های فنی، در راستای بالابردن بهره‌وری و کیفیت محصول و کاهش مصرف آب در نوع خود بی‌نظیر است ضمن اینکه آلایندگی کمتری برای محیط زیست دارد.

امیری با تاکید بر توسعه این نوع واحدهای گلخانه ای عنوان کرد: لازم است تا مسئولان زمینه توسعه هرچه بیشتر این صنعت را با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و جغرافیایی این منطقه ایجاد کنند.

به گزارش ایلنا، نخستین واحد گلخانه‌ای هیدروپونیک یا کشت بدون خاک شهرستان مهریز امروز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز