خبرگزاری کار ایران

اعلام محدودیت های ترافیکی یوم الله ۱۳ آبان ماه در یزد

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۰۳۰

رئیس پلیس راهور یزد برای افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور، محدودیت‌های ترافیکی یوم الله ۱۳ آبان را اعلام کرد.

سرهنگ رضا زارع سرپرست پلیس راهور یزد اظهار داشت: از ساعت ۶ صبح فردا محدودیت در میدان شهید بهشتی، خیابان امام، چهارراه شهدا و خیابان قیام و همچنین در تمامی کوچه های مرکزی شهر اعمال می شود.

سرهنگ زارع افزود: در ابتدای مراسم راهپیمایی تقاطع بعثت از سمت بلوار امام زاده، خیابان انقلاب و خیابان سید گلسرخ مسدود است.

او بیان کرد: مسیر های منتهی به میدان شهید بهشتی از سمت خیابان دهم فروردین، خیابان فرخی و خیابان شهید رجایی کاملا مسدود است.

سرهنگ زارع افزود: همه مسیر های منتهی به امیرچقماق از سمت خیابان قیام، خیابان سلمان، خیابان امام شمالی و کلیه کوچه های مرکزی شهر مسدود است.

رئیس پلیس راهور استان، گفت: کسانی که قصد ورود به میدان شهید بهشتی، شهید رجایی، دهم فروردین را دارند باید از مسیر های جایگزین بلوار مطهری، طالقانی، بلوار منتظر قائم تردد کنند.

سرهنگ زارع ادامه داد: همچنین خیابان‌های امام جنوبی، شمالی از سه راه مهدی تا تقاطع شهدا و از تقاطع شهدا تا میدان شهید بهشتی مسدود است.

رئیس پلیس راهور استان یزد در پایان گفت: توقف هرگونه وسیله نقلیه در مسیر راهپیمایی تا پایان مراسم راهپیمایی ممنوع بوده و وسایل نقلیه پارک شده در مسیرهای راهپیمایی توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز