خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان خبر داد:

اصفهان مقصد گردشگری چینی‌ها/ افزایش 4 برابری بازدید گردشگران چینی از اصفهان

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۴۸۶

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان از افزایش 4 برابری بازدید گردشگران کشور چین از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری اصفهان پس ازحذف لزوم اخذ روادید جهت ورود به ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، فریدون اله یاری افزود: با عنایت به تدابیر صورت پذیرفته جهت حذف لزوم اخذ روادید جهت سفر شهروندان کشور چین به ایران که توسط دولت جمهوری اسلامی ایران و با تلاش‌های وزارت میراث فرهنگی صورت پذیرفته، با رشد ورود گردشگران چینی به جاذبه های تاریخی و گردشگری اصفهان مواجه شده ایم.

وی ادامه داد: آمارها حاکی است که از ابتدای سال جاری تا انتهای مهرماه بیش از 8 هزار نفر گردشگر چینی از آثارتاریخی و جاذبه های گردشگری اصفهان بازدید به عمل آورده اند و این در حالی است که فقط در مهرماه سال جاری بیش از 2800 نفر گردشگر چینی وارد جاذبه های تاریخی وگردشگری اصفهان شده اند.

اله یاری تصریح کرد: مقایسه آمارها حاکی است که در طی سال گذشته و حتی همزمان با ایام تعطیلات سال جدید چینی (دربهمن ماه 1397)، صرفا 1700 گردشگر چینی از جاذبه های اصفهان بازدید کرده بودند.

وی یاد آور شد: بازدید گردشگران خارجی از سایر ملیتها از جاذبه های استان اصفهان نیز  برخلاف برخی پیش بینی ها نه تنها در سال 1398 کاهش نداشته بلکه با رشدی معادل 8 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان در رابطه با سیاست های جدید اداره کل میراث فرهنگی استان درباب توسعه کیفی گردشگری خارجی تصریح کرد: سیاست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی استان اصفهان، پس از تشکیل وزارت میراث فرهنگی، تلاش در راستای بازاریابی جهت کشورهای جدیدِ هدف گردشگری از یکسو و افزایش ماندگاری گردشگران خارجی دراستان اصفهان از سوی دیگر متمرکز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز