خبرگزاری کار ایران

مصفا به ایلنا خبرداد:

خسارت سیل به 9 شهرستان و51 روستای سیستان و بلوچستان/ آماده‌باش به نیروهای امدادی و استقرار51 تیم در منطقه

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۶۵۷

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان از خسارت سیل اخیر به 9 شهرستان و 51 روستای این استان خبر داد و گفت: ادامه امداد رسانی‌ها به 4 شهرستان توسط نیروهای امدادی همچنان ادامه داد.

حسن مصفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در این باره گفت: در پی بارندگی‌های روزهای اخیر 9 شهرستان استان سیستان و بلوچستان از جمله شهرستان‌های سرباز، سراوان، فنوج، سیب و سوران، خاش، مهرستان، نیکشهر، کنارک و ایرانشهر و 51 روستا درگیر سیلاب بوده و دچار خسارت شدند.

وی افزود: از شهرستان های درگیر سیلاب 5 شهرستان تقریبا به وضعیت عادی بازگشتند ولی 4 شهرستان مهرستان، سیب و سوران، خاش و نیکشهر هنوز درگیر سیلاب بوده و روند امداد رسانی توسط نیروهای جمعیت هلال احمر  در این مناطق ادامه دارد.

مصفا ادامه داد: 51 تیم امدادی متشکل از 234 نجاتگر و پرسنل خدمات لازم را به 919 آسیب‌دیده ارائه کرده و علاوه بر اسکان اضطراری 585 نفر از هموطنان در این مناطق، 85 دستگاه چادر، 325 تخته پتو و 141 تخته موکت و 168 سبد غذایی، 710 قوطی کنسروجات، 144کیلو نایلون و همچنین اقلام ضروری دیگر از قبیل نان، قند و چای، حبوبات، مواد شوینده، ست ظروف نیز میان آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش بینی اداره هواشناسی و بارندگی های رگباری آخر هفته برای استان سیستان بلوچستان نیروهای امدادی این استان جهت خطرات احتمالی و امدادرسانی به مردم در حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز