خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

رشید به ذوب آهن رسید سربازان به تراکتور / انتقام یا دوستی در مصاف ذوبی ها و پرشورها

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۰۹۰

تیم های فوتبال تراکتور سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان امروز در حالی به مصاف هم می‌روند که تعدادی از بازیکنان دو تیم سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را در کارنامه دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طی سال‌های اخیر به واسطه جذب بازیکن سرباز توسط تراکتور، بازیکنان زیادی از ذوب آهن به تراکتور آمده و لباس این تیم را برتن کرده‌اند.

هادی محمدی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد فخر الدینی، قاسم حدادی‌فر، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌پور هفت بازیکن ذوب آهن هستند که پوشیدن پیراهن تراکتور را تجربه کرده‌اند و بخشی از تاریخ این باشگاه ریشه‌دار هستند.

در آن سوی میدان نیز رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، اکبر ایمانی و رضا شکاری چهار بازیکن کنونی تراکتور هستند که پیش از این در تیم ذوب آهن بازی کرده‌اند.

این دیدار مهم از هفته سوم لیگ نوزدهم را می‌توان تقابل تراکتوری‌های قدیم و جدید تلقی کرد، درحالی این دو تیم از ساعت: 19:45 امروز در  ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم خواهند رفت که این بازی باتوجه به سنگینی کفه برد تراکتور مقابل ذوب آهن برگزار خواهد شد.

در 22 تقابل دوتیم  تراکتور با ثبت 8 برد، ذوب آهن با کسب 7 برد و 7 تساوی به بازی های خود خاتمه دادند که در 22 بازی گذشته دو تیم 59 گل به ثمر رسیده است و بهترین نتیجه این تیم برد 4 بر 1 تراکتور بوده است و پرگل تری بازی دو تیم نیز با تساوی 4-4 به پایان رسیده است.

دنیزلی در حالی امروز به مصاف ذوب آهن می‌رود که در 2 هفته گذشته با کسب 4 امتیاز کارنامه قابل قبولی به جای گذاشته است و در طرف مقابل منصوریان با کسب 1 امتیاز در رتبه 13 جدول رده بندی قرار گرفته است.

آنچه بر جذابیت این بازی می افزاید تقابل بازیکنان فعلی و سابق دو تیم است که چهره شاخص این تقابل ها را می‌توان رویارویی رشید مظاهری با ذوب آهن دانست و از طرفی تقابل سربازان ذوب آهن با تراکتور نقطه حساس این بازی است که پهلوان؛ مهدی پور و اسماعیلی فر در حالیکه در بین هواداران تراکتور از محبوبیت خاصی برخوردار بودند که هنگام خروج از تراکتور با دلخوری این تیم را ترک کردند و باید منتظر تقابل این دوتیم در ایستگاه سوم لیگ برتر ماند تا دید که بازی برای سربازان سابق تراکتور با دوستی همراه خواهد بود یا انتقام سربازان از تراکتور؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز