خبرگزاری کار ایران

سرپرست تامین اجتماعی شهرستان اردستان خبر داد:

خدمتگذاری به ۲۸ هزار نفر از جمعیت اردستان توسط تامین اجتماعی/ افزایش7 درصدی افراد شاغل در کارگاه‌های اردستان

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۸۸۹

سرپرست تامین اجتماعی شهرستان اردستان گفت: تامین اجتماعی به بیست و هشت هزار نفر از جمعیت شهرستان اردستان خدمتگذاری می کند.

تاجرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: در شرایط سختی که کشور با تحریم های ظالمانه و مشکلات عظیم و متعددی روبرو است با اقدامات و پیگیری‌های نماینده مردم اردستان درمجلس شورای اسلامی، فرماندار و مجموعه مدیریت شهری تعداد افراد شاغل در 26 کارگاه افزایش، 15 کارگاه تعدیل نیرو و 3 کارگاه بدون تغییر تعداد نیرو به فعالیت خود ادامه داده اند.

وی افزود: افزایش 7 درصدی تعداد افراد شاغل در کارگاه ها در خردادماه 98 را نسبت به خرداد97 شاهد بودیم.

تاجرزاده تاکید کرد: عدم آشنایی کارفرمایان با قوانین و مقررات حوزه کسب و کار باعث تحمیل هزینه‌های سربار به کارگاه و تضییع حق کارگران می شود.

سرپرست تامین اجتماعی شهرستان اردستان تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود جشنواره شهرستانی کارفرمای برتر جهت ایجاد انگیزه و رقابت سازنده بین کارفرمایان و همچنین برگزاری سالیانه جشنواره جوان برتر به منظور ترغیب و تشویق جوانانی که در حوزه کسب و کارهای تولیدی از جمله کشاورزی و دامداری واردشده و موفق عمل کرده اند، برگزار شود.

انتهای پیام/
علیرضا صفاری فر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز