خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

وزیر بهداشت وارد ساوه شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۳۸۲

وزیر بهداشت به منظور سفر یک روزه به استان مرکزی وارد ساوه شد.

به گزارش ایلنا، سعید نمکی به منظور سفر یک روزه به ۳ شهرستان استان مرکزی وارد ساوه شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.
 
سید محمد جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: وزیر بهداشت به منظور بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی، بازدید از مراکز ارائه خدمات سلامت محور و افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان به سه شهرستان ساوه، دلیجان و محلات وارد استان مرکزی و ساوه شده است.
 
جمالیان افزود: در این سفر یک روزه در شهرستان ساوه از کارخانه تولید داروی بازدید به عمل خواهد آورد و بخش اداری این کارخانه توسط وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: وزیر بهداشت سپس در شهرستان دلیجان حضور خواهد یافت و از بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان بازدید و مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد داد و در پایان با حضور در شهرستان محلات ضمن کلنگ زنی پایگاه سلامت کوی آزادگان از بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید به عمل خواهد آورد.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۳۰ خرداد ماه امسال هم جهت افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه بهداشتی و درمان به ساوه و زرندیه سفر کرد.
 
گفتنی است وزیر بهداشت قرار است در روز‌های آینده به منظور بررسی وضعیت بهداشتی و درمان اراک و بازدید از پروژه‌های در حال ساخت به این شهر سفر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز