خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی یزد:

تولیدات نساجی یزد با برند ترکیه در بازار عرضه می شود/ ارائه ضمانت 3 میلیارد تومانی برای صنایع کوچک

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۱۴۱

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی یزد از عرضه محصولات تولیدی نساجی یزد با برند های ترک و خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دهقان با اشاره به دستاوردهای شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد در راستای حمایت از تولید و توسعه اقتصادی یزد، اظهار داشت:‌ ایجاد زمینه لازم برای ارتقای خدمات و توسعه صنعتی از جمله اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در استان یزد است.

وی با اشاره به وضعیت برخی صنایع و کیفیت خوب محصولات تولیدی بیان داشت: تولیدات نساجی یزد با برند ترکیه در بازار عرضه می شود زیرا مصرف کننده اینگونه می خواهد و تولید کننده ها علی رغم میل باطنی خود و برای حفظ بازار داخل مجبور به این کار هستند.

وی در خصوص دیگر فعالیت های حمایتی این مجموعه ادامه داد: راه‌اندازی مرکز فناوری و کسب و کار را از جمله اقدامات انجام شده از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان در راستای حمایت از صنایع کوچک و متوسط دانست و افزود:‌ نهادینه شدن فرهنگ استفاده از مشاوران تخصصی ویژه مدیران صنایع مهمترین هدف برای راه‌اندازی این مرکز در استان یزد است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی یزد کمک به رفع نیاز صنایع و توسعه نوآوری در این حوزه را ضروری دانست و گفت: ارتقای فناوری مستلزم ایجاد تنوع و خلاقیت در تولید است که ما سعی کردیم با برگزاری جلسات مشاوره تخصصی این مهم را در استان یزد محقق سازیم.

وی کمک به توسعه بازار را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار عنوان و تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی، نیازسنجی مستمر آموزشی، برگزاری تورهای صنعتی، حمایت از پایان نامه‌های دانشگاهی مرتبط با توسعه صنعتی و اقتصادی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و‌ برگزاری استارت آپ‌های حوزه صنعت از جمله خدمات و برنامه‌های حمایتی شرکت شهرکهای صنعتی استان از واحدهای کوچک و متوسط است.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با کمک صندوق ضمانت سرمایه گذاری از واحدهای کوچک و متوسط تولیدی در استان حمایت می کنیم افزود: صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک کمک به تامین کسری وثیقه های تسهیلات را در دستور کار خود دارد.

وی تصریح کرد: عمده مشکل واحدهای کوچک، تامین وثیقه است و نمی توانند تامین مالی شوند که صندوق با پذیرش و اعتبار سنجی ضمانت ها اقدام به ارائه ضمانت نامه به بانک می کند و واحد متقاضی می تواند تسهیلات خود را بگیرد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی یزد ادامه داد: این صندوق تا سقف 3 میلیارد تومان ضمانت نامه می دهد که بر اساس اصل و سود وام است و متقاضی می تواند تسهیلات مورد نظر را با حمایت این صندوق دریافت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز