خبرگزاری کار ایران

در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی یزد؛

نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۷۰۳

چهارمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته عصر در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی یزد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۷۰ شرکت از یزد و سایر استان‌ها در نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته حضور دارند.

محمدرضا علمدار یزدی با بیان اینکه فضای این نمایشگاه به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در اختیار متقاضیان و شرکت کنندگان قرار گرفته است ادامه داد: تولیدات صنایع فولادی، معادن و زنجیره تأمین این ۲ گروه برای بازدیدکنندگان در دسترس است.

وی با اشاره به نقش مهم نمایشگاه‌های بین المللی در تبادل اطلاعات فنی بازرگانی اضافه کرد: آشنایی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی، معدنی همچنین آشنایی با فناوری روز جهان از اهداف برگزاری نمایشگاه های صنعتی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه صنعت به منظور معرفی توان تولید و صادرات کشور در حوزه های صنعتی و معدنی برپا شده است عنوان کرد: سومین نمایشگاه یزد به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و معدنی از هفتم آذرماه ۹۶ در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان، دومین آن با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و با حضور ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی در ۳۰ آبان ۹۵ به مدت چهار روز دایر شد.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاهی گامی ارزشمند در رونق تولید ملی محسوب می‌شود اظهار داشت: یزد در حال حاضر دومین استان معدنی، چهارمین استان توسعه یافته صنعتی و هشتمین استان برتر کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز