خبرگزاری کار ایران

موافقت وزارت کشور با ارتقای روستای جلیل آباد پیشوا به شهر

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۳۳۳

فرماندار شهرستان پیشوا درباره ارتقای روستای جلیل آباد به شهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در روستای جلیل آباد، از سال گذشته پیگیری ارتقای این روستا به شهر بودیم و جزء اولویت‌های کاری قرار گرفته بود که خوشبختانه در نهایت وزارت کشور هم با ارتقای جلیل آباد به شهر موافقت کرد.

به گزارش ایلنا حسین عباسی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات جنوب‌شرق استان تهران با اشاره به مشکلات آب شرب پیشوا بیان کرد: در سال گذشته برای حل مشکل آب شرب روستاها با همکاری اداره کل آب و فاضلاب روستایی استان و با پیگیری‌های آبفای پیشوا، چهار حلقه چاه حفر، تجهیز و به بهره‌برداری رسید و وارد مدار شد.

عباسی افزود: با توجه به افزایش دمای هوا امسال در بعضی از روستاها دچار افت فشار آب شدیم که این موضوع با اقداماتی که صورت گرفت حل شد.

وی تامین آب شرب پایدار را از ضرورت‌های شهرستان پیشوا دانست و تاکید کرد: اصلی‌ترین مشکل منطقه، عدم تامین آب پایدار از سد ماملو است که مقدمات این کار هم انجام شده و این پروژه برای سال ۹۹ اجرا خواهد شد و آب ماملو به پیشوا منتقل خواهند شد.

عباسی در پایان گفت: در حال حاضر پیگیر مقدمات تاسیس شهرداری در جلیل آباد هستیم و در اولین فرصت دستگاه شهرداری در جلیل آباد مستقر خواهد شد و مردم منطقه از خدمات بیشتر و با کیفیت تری بهره مند خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز