خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک خواستار شد:

لزوم تعیین تکلیف پروژه فاضلاب زیاران/ ممنوعیت واگذاری زمین به مردم بدون فراهم شدن زیرساخت‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۲۳۲

فرماندار شهرستان آبیک گفت: از مسئولان شرکت آبفای روستایی استان قزوین درخواست می‌شود اگر پیمانکار پروژه سیستم فضلاب روستای زیاران تمایل به ادامه اجرای پروژه ندارد و اعتبار هم به این پروژه تزریق نمی‌شود کنده کاری‌های صورت گرفته، سر و سامان بخشیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جلسه بررسی وضعیت آب روستاهای شهرستان آبیک اظهار کرد: حوزه آبفای روستایی شهرستان آبیک گسترده بوده  هر زمانی که اتفاقی در روستایی بیفتد اعم از شکستگی، ریزش چاه و غیره مسئولان این شرکت ورود یافته و نسبت به حل مشکل اقدام می‌کنند.

وی افزود: 51 روستای شهرستان آبیک تحت پوشش شرکت آبفای روستایی قرار دارند و با توجه به مهاجرت معکوس به روستاها، مقوله آب و تامین آن از دغدغه‌های جدی محسوب می‌شود و آبرسانی به مردم در دستور کار مسئولان قرار دارد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: خشکسالی‌ها 10 تا 15 سال اخیر ضربه جبران‌ناپذیری به سفره‌های زیرزمینی وارد کرده که مصرف بهینه آب از سوی مردم ضروری است.

احمدپور با اشاره به گلایه مردم روستای زیاران مبنی بر کمبود آب در بالادست این روستا اضافه کرد: انشعابات غیرمجاز، شکستگی‌ها و پروژه نیمه کاره فاضلاب روستای زیاران مزید بر علت کمبود آب شده و بار سنگینی بر دوش مسئولان نهاده و مطالبات مردم پاسخ مناسب داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان شرکت آبفای روستایی استان قزوین درخواست می‌شود اگر پیمانکار پروژه سیستم فضلاب روستای زیاران تمایل به ادامه اجرای پروژه ندارد و اعتبار هم به این پروژه تزریق نمی‌شود کنده کاری‌های صورت گرفته، سر و سامان بخشیده شود و بیشتر از این، شرایط زندگی را برای مردم این روستا دشوارتر نکنیم.

این مسئول بر شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در روستای زیاران از سوی متولیت آب روستایی و جدیت در تحقق این مهم، تاکید و تصریح کرد: تا زمانی که زیرساخت بافتی خارج از روستا از سوی بنیاد مسکن اعم از آب، برق و گاز فراهم نشود، حق واگذاری متراژی به مردم نباید صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز