خبرگزاری کار ایران

ایجاد اشتغال پایدار با بازسازی ۱۰۰ واحد صنایع دستی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۳۵۰

سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی گفت : هیچ تفاوت نگرشی در تولیت اسبق و جدید وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی طی سخنانی  با توجه به رویکرد معاونت محرومیت زدایی آستان قدس گفت تاکید بر هدفمند شدن خدمات رساندن به محرومین   هیچ تفاوت نگرشی در تولیت اسبق و جدید وجود ندارد.

وی افزود : هدفمندتر شدن بر اساس تعیین الویت ورود به عرصه هایی که خلأ بیشتری وجود داشته و عدم تصدی گری آستان قدس با تبین سه اصل : هدایت ؛ حمایت و تسهیل گری مورد توجه میباشد .

وی با اشاره به عملکرد سال ۹۸ گفت : ۲۳ هزار زائر اولی و محروم ؛ افطاری یک میلیون ۷۰۰ هزار نفری در ماه مبارک رمضان همچنین  توزیع ۹ هزار بسته ارزاق به مادران شیرده که هزینه ای بالغ بر ده میلیارد ریال را شامل شده ازمهمترین اقدامات بوده است

وی در خصوص اقدامات به سیل زدگان گفت استقرار ۶ آشپزخانه سیار و توزیع بیش از ۵۰۰ هزار پرس غذا و اعزام ۸ هزار خادمیار در قالب ۱۰۰ گروه جهادی و توزیع کالاهای ضروری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال که تداوم خدمت رسانی در مناطق سیل زده در راستای ایجاد اشتغال پایدار با بازسازی ۱۰۰ واحد صنایع دستی در مناطق شمالی  ادامه دارد.

همچنین گفت : احیای ۹۰ هکتار انجیرستان ؛ ۵۰۰ واحد زنبورداری و گیاهان دارویی و همچنین ۵۰۰ واحد هم در خوزستان در دست اقدام میباشد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات دهه کرامت گفت ۹ بند خاکی در خراسان جنوبی افتتاح شد و اهدای ۷۳۰ جهیزیه در خراسان رضوی و شمالی و جنوبی و سیستان و بلوچستان به ارزش ۵۵ میلیون ریال و همچنین ۱۰ هزار بسته ارزاق در حاشیه شهر مشهد توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز