خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار قزوین خبر داد:

بازگشت ساعات کار ادارات قزوین به روال قبل از فردا

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۰۸۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: ساعات کار ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی در قزوین که برای کاهش مصرف برق تغییر کرده بود از فردا دوشنبه به روال قبل باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این تصمیم با توجه به فصل گرما و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی اتخاذ شده بود.

وی اضافه کرد: بررسی ها نشان داد که این طرح در کاهش مصرف برق به جهت وجود نداشتن ادارات پرمصرف در قزوین و وضعیت آب و هوایی مناسب تاثیر چندانی نداشته است.

این مسئول افزود: از سوی دیگر خود کارمندان دستگاه های اجرایی نیز تماس هایی مبنی بر نارضایتی از اجرای این طرح و تحت الشعاع قرار گرفتن زندگی خود داشتند که بررسی‌های لازم در این خصوص صورت گرفت.

حبیبی ادامه داد: با توجه به این موضوع و استناد به بخشنامه وزیر کشور ساعات کار ادارات به روال قبل بازگشته و از فردا از ساعت ۷ و ۳۰ صبح تا ۱۴ و ۳۰ اجرا خواهد شد.

از اول تیرماه سال جاری طبق مصوبه استانداری ساعات کار ادارات دولتی قزوین در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۶:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ بعدازظهر و روزهای پنجشنبه نیز ساعت کاری از ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ تعیین شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز